Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Més informació sobre les cookies.Tancar

ELS NOSTRES SERVEIS

CUIDADORS

Tenim el cuidador adient per a persones grans.



RRHH especialitzats en cuidadors/es interns i per hores.

Tràmits corresponents amb l'Administració.

Atenció personalitzada a les famílies.

Garantia i opcions pel client.

INFORMACIÓ DE CONTACTE

C/ Pic de Peguera 11 – 17003 Girona

972 903 907
644 367 544
info@granma.cat
www.granma.cat

Per demanar informació presencial cal demanar cita prèvia

Blog

People young and senior in water gymnastics physiotherapy with dumbbells

Exercici a la Tercera Edat

És probable que tu també hagis sentit la típica frase, i sobretot en gent adulta, que sortir a caminar o practicar esport de manera continuada és saludable. Cert, diversos estudis mostren que quan una persona camina durant mitja hora al dia i a un pas lleuger amb ganes i energia millora lleugerament la seva densitat òssia de la columna.

 

Però creus que n’hi ha prou per mantenir una vida saludable?

La combinació d’una bona dieta saludable i la pràctica d’esport reiterativa, ajudarà a les persones grans a disminuir els principals efectes que els produeix l’envelliment, com és el cas de la reducció de la mobilitat o malalties com es l’artrosi o la hipertensió, facilitant-los així a gaudir d’una millor mobilitat i independència i vida social.

 

És per això doncs, que serà essencial mantenir una vida activa realitzant activitats tan bàsiques com anar a fer la compra, netejar la casa o treure a passejar el gos entre d’altres. A més, la pràctica d’esport en persones grans no només els aportarà beneficis a ells mateixos sinó que també a la societat en general, ja que contribuiran significativament a reduir els costos en sanitat i en cures assistencials.

 

Tenint en compte tots aquests aspectes i que existeixen multitud d’activitats físiques segons l’edat i constitució, a continuació et proposem algunes opcions que podràs dur a terme per tal de començar a notar els primers canvis i millores en la teva vida i que t’ajudaran a sentir-te molt millor:

 

  • Com hem comentat, sortir a caminar durant mitja hora al dia a un pas lleuger esdevé una activitat perfecte per enfortir la densitat òssia de les persones.
  • Practica de manera moderada classes de bicicleta estàtica o al aire lliure, a un ritme lleuger i sense sobrepassar els teus límits. Això t’ajudarà a cremar calories i a tonificar i enfortir el teu múscul, que amb el pas del temps es va debilitant i va tendeixes a perdre massa muscular.
  • Diverteix-te practicant classes de ball o sortint a ballar amb la teva parella.
  • La pràctica de la natació o l’Aquafitness ens ajudarà a rebaixar la freqüència cardíaca i com a conseqüència a estimular la nostra circulació sanguínia, a més d’incrementar la nostra capacitat pulmonar.
  • La pràctica del yoga i el taichi t’ajudarà a millorar la teva respiració i la teva postura corporal.

 

Ara ja tens una petita pinzellada dels consells i opcions d’activitats físiques saludables perquè puguis practicar i millorar així la teva qualitat de vida! Des de Granma posem les eines perquè les persones del teu entorn tinguin una vida més saludable  i puguin seguir gaudint d’aquella independència que tant necessiten.

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinfacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin

No Comment

0

Sorry, the comment form is closed at this time.