Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Més informació sobre les cookies.Tancar

ELS NOSTRES SERVEIS

CUIDADORS

Tenim el cuidador adient per a persones grans.



RRHH especialitzats en cuidadors/es interns i per hores.

Tràmits corresponents amb l'Administració.

Atenció personalitzada a les famílies.

Garantia i opcions pel client.

INFORMACIÓ DE CONTACTE

C/ Pic de Peguera 11 – 17003 Girona

972 903 907
644 367 544
info@granma.cat
www.granma.cat

Per demanar informació presencial cal demanar cita prèvia

Blog

Smoothies para hidratarse

Els smoothies, el complement ideal per hidratar-nos!

Sabies que els smoothies son recomanables per mantenir una adequada hidratació quan augmenten les temperatures i la sudoració?

 

Arriba l’estiu i amb ell la temporada de “smoothies”, una proposta excel·lent segons els experts en nutrició per hidratar-se i assegurar el bon funcionament de l’organisme. Les altes temperatures i la sudoració fan que durant aquesta època de l’any perdem més líquid i sals minerals, un aspecte a tenir en compte sobretot amb gent de la tercera edat, que de per si solen tenir un metabolisme molt més dèbil que el nostre. És per això és el fet de combinar les vitamines, aigua i sals minerals que ens pot aportar la fruita juntament amb la porció d’aigua recomanada per a la seva realització esdevindrà una proposta ideal per seguir mantenint-nos hidratats de la forma més divertida i gustosa possible.

 

Si fem esment als avantatges que els pot aportar a les persones de la tercera edat podem dir que:

 

  • Incloure fruites i verdures a la dieta és ideal per adquirir nutrients i vitamines.
  • La porció d’aigua que tenen les fruites ens ajudarà a mantenir sempre el cos hidratat davant les altes temperatures.
  • Són fàcils de preparar i els tens llestos en menys de 15 minuts.
  • Moltes dolences i malalties actuals són una conseqüència de la mala alimentació, és per això que menjar fruita i verdura crua ens ajudarà a millorar la salut del nostre organisme.
  • Nodrir el nostre cos tant per dins com per fora els ajudarà a tenir una pell més sana.

 

¿Quins tipus de batuts ens hauríem de fer segons la calor?

Cal tenir en compte que no a totes les zones fa la mateixa calor, és per això que a continuació et fem algunes recomanacions de smoothies que t’aportaran els nutrients necessaris per tal de que puguis combatre’l de la millor manera possible:

  • Green Smoothies: Batuts rics en fibra i calci, que ajudaran a fer front a malalties degeneratives. Es caracteritza per incloure ingredients com son els espinacs, l’api, el cogombre o el porro entre d’altres.
  • Red Smoothies: es tracta d’un batut antioxidant i afavoreixen a la salut cardiovascular. Per a la seva elaboració es solen utilitzar fruites com és el cas de les maduixes i els fruits vermells.
  • Orange Smoothies: son ideals perquè ajuden a prevenir el càncer. La seva elaboració és a base de taronja, pastanaga i mango.

 

A Granma ens preocupem per tu i per els del teu voltant, és per això que volem que et mantinguis hidratat i en les millors condicions possibles perquè ens importa la teva salut. ¿Què et semblen doncs, aquestes propostes?

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinfacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin

No Comment

0

Sorry, the comment form is closed at this time.